Úvod

Rožnovský KRPÁL 29.6.2013

02.07.2013 06:22
MTB závod Rožnovský KRPÁL se jel 29.6.2013 v Rožnově pod Radhoštěm Na výběr byly dvě tratě 50km\935m nebo 30km\625m. Dva naši členové Zdeněk Zbranek a Tomáš Minařík si vybrali tu kratší variantu. Start závodu byl na Dolních Pasekách. Počasí už od rána vypadalo příjemně, start kratší trasy byl naplánovaný na 11.30hod a to teplota byla kolem 20°C takže ideální podmínky vyrazit na trať. Na startu všem ředitel závodu nejdříve podrobně popsal celou trať a ujistil nás, že je lépe značená než loni :-)  Až popsal všechny záludnosti trati a přivítal mezi nama bikera, který měl jet dlouhou, ale jelikož hned po startu roztrhl řetěz a nevěřil si na stíhací jízdu tak nás odstartoval i s ním a vyrazili jsme. Nejdříve Rožnovem po asfatě a následně do Veřovických vrchů.  Většina výjezdů byla po asfaltě, ale i jeden moc přijemný sigletrack po vrstevnici v krásné přirodě. Do Rožnova vedl sjezd stejně jak u Petyši kde jsme sjížděli po rozbité kamenité cestě a to už jsme si hlídali jen aby...

Můj první bikemaraton Sulovské skály

26.06.2013 19:40
autor: Michaela Janků (Poznámky) dne 23. červen 2013 v 23:34 Budík mě probouzí v nekřesťanskou hodinu, snídáme, nakládáme kola a o půl 7 vyrážíme směr Sulov. Po příjezdu na místo máme hodinu do startu, jdeme si vyzvednout startovní čísla, dolaďujeme kola a jde se na to. Čeká mě 88km s převýšením 2800, takže žádné leháro. Po startu všichni jedou jak draci, neudržím se ani v první skupince, tak se propadám na konec.No co, však pomalu. Jenže už na 3. kilometru slézám z kola a tlačím...To je špatné.Ale jedu dál, na 15 km míjím občerstvovačku s vodou, pak mě dojede jeden závodník, tak jedeme spolu.Ve dvou se to přece líp šlape-i když chvilkama do kopce i potlačíme a stíháme se kochat i přírodou:) Oba jsme jeli poprvé, takže cíl byl dojet.Kilometry pomalu ubíhaly, na první občestvovačce jsme si dali do nosu, hlavně doplnili vodu, protože to horko bylo šílené.Před náma další kopec a po kopci sjezd-za odměnu.Na 45.km byla další občerstvovačka, lidi úplně úžasní, staraly se o nás jak o...

AUTHOR GARMIN bikemaratónu Súľovské skaly

22.06.2013 22:58
  AUTHOR GARMIN bikemaratón Súľovské skaly se konal 22.6.2013 Zázemí závodu bylo v malebné slovenské obci Súl’ov, i přes nepříznivou předpověď počasí se na maraton 88km\2800m přihlásili tři naši členové. Míša Janků, Tom Frýdl a Tom Minařík. V Sulově nás ráno vítalo příjemné počasí, ale čekali jsme, že nás déšť nemine. Start závodu byl v 9hodin na náměstí, kdy po několika prvních km po asfaltu nás peloton v čele s pozdějším vítězem Ondrou Fojtíkem zavedl do krásné přírody v okolí Sulovských skal. Předpověď rosničkám naštěstí nevyšla a my místo vody utírali z čela pot. Nejhorší byly dlouhé výjezdy na otevřených loukách, kde teplota šplhala i nad 35stupňů. Když jsme zajeli do lesa tak to bylo hned příjemnější a užívali jsme si výborně značenou trať, která nás prověřila jak jsme na tom technicky: cestičky mezi skalami, sjezd potokem, rychlé sjezdy po loukách, dlouhé prudké výjezdy… Závod byl moc pěkný a hlavně i po pořadatelské stránce pro...

GALAXY PETYŠA TOUR - Rožnov pod Radhoštěm 15.6.2013

15.06.2013 21:45
 Hodnocení kapitána : V sobotu 15.6. za nádherného počasí jsme vyrazili,sice v malém počtu,do Rožnova na závod Galaxy Petyša.Protože to byl závod zařazený do 2 seriálů,sjeli se zde závodníci z celé republiky a Slovenska.V nabité kategorii 30-39 let obsadil Tom Minařík skvělé 9.místo a ukázal,že po operaci kolene se dostává do své loňské formy.Zdeňa Zbranek potvrdil dobré výkony posledních dnů a získal bronzovou medaili.Zabojoval taky Bob Polanský a vylepšil si svůj loňský výsledek.